MITÄ MULLE KUULUU?

Heissan heissan!

Kesälomaa on mennyt kohta jo puoliväli. Mun kesäloma on mennyt tähän saakka hyvin. No mitäs sitten olen tehnytkään? Mä oon ollut paljon mökillä, viettänyt kivoja hetkiä kavereiden kanssa ja ollut myös välillä yksinään kaikessa rauhassa. Mä oon semmoinen ihminen, että tykkään tehdä asioita ja tää alkukesäloma onkin ollut mulla sellaista, että en ole kunnolla keksinyt tekemistä ja olen viettänyt joitain päiviä iskäni työpaikalla ajan kuluksi. Oon kaivannut jotain pientä kesätyötä itselleni. Se on vaan harmillista, että en tajunnut silloin kevääällä jo hakea työpaikkaa. No oisko ens vuonna sitten?
Oon kyllä pitänyt myös siitä, ettei ole ollut niin sanotusti kiire koko ajan. Välillä on okei ottaa myös sitä omaa aikaa, jota mulla on kyllä nyt ollut hyvin.

mde

All-focus

Ollaan oltu nyt lähes joka viikonloppu mökillä. On ollut kyllä hyvät säät, jonka takia siellä viihtyykin hyvin. Mökiltä tekemistä löytyy, varsinkin jos naapurit ovat myös siellä! Mulla tulee mökillä ihan kesäfiilis; pääsee uimaan, syödään grilliruokaa, kalastetaan, veneillään, hypitään trampoliinilla ja istutaan illalla saunan jälkeen terassille tai laiturille ihastelemaan niin upeaa säätä ja auringonlaskua – ja kuunnellaan sitä rauhoittavaa linnunlaulua. Oon nauttinut kesäilloista siis ihan täysillä ja sunkin kannattaa nauttia, sillä Suomen kesä on niin lyhyt, vai mitä.

IMG_20170703_163359dav

Oon myös…

dav

… käynyt laivareissulla perheen kanssa.

dav

… ollut ystävän rippijuhlissa.

dav

… kuunnellut musiikkia.

dav

… voimistellut.

hdr

… grillannut vaahtokarkkeja.

sdr

… käynyt Linnanmäellä ystävien kanssa.

dav

… ollut pyöräreissulla ihanassa auringonpaisteessa.

Vielä on kuitenkin kivoja juttuja tulossa, esimerkiksi siskoni rippijuhlat ja lähdetään perheen kesken Tsekkeihin, Prahaan. Oon taas innoissani matkasta, varsinkin kun en ole ennen Tsekeissä käynyt.

Oon unohtanut täällä blogin puolella mainostaa; multa on siis jälleen tullut video Youtubeen, kanavalleni. (Videoon TÄSTÄ!) Videossa on niin ihana kesäinen jäätelöohje! Kyllä, olen tehnyt jäätelöä kotona, josta itseasiassa saa melkeinpä parempaa, kuin ostaisi suoraan kaupasta. Tää herkku on just super hyvä lämpimään kesäpäivään, suosittelen siis testailemaan ja tsekkaamaan videon!

Hyvää alkanutta viikkoa!

 

 

 

2 Replies to “MITÄ MULLE KUULUU?”

  1. Ihanan kuulosia kesäpuuhia! Juu tiiän et on jo uus postaus tullu ja kommentoin vanhaa mut oakko sanoo et voin samaistuu kesäduunin puuttumiseen 😑 hain about kymmeneen duuniin joho otetaan tän ikäsii (alle viikko ni täytän 14!😄) ja me mennään myös Prahaan, seki matka iha pian (heti seuraava päivä synttäreiden jälkeen o lähtö 🤔). Ja mökkeilee en oo päässy koska Suomen säät. Oon kyl jo pitkää halunnu sinne. Sentää uimaa ja suppailee oon päässy (jos et oo kokeillu ni kannattaa ehdottomasti, suppailu on parasta!). XD vuodatan tähä kommenttiin kaikki suunnillee kaikki mun kesäjutut 😂.

    Liityin muuten lukijaksi (sähköpostiinki tuli joku viesti siitä) mut mulle ei oo tullu mitää tiedotusta uusista postauksista… Hyvä et kävin vilkasee, oon odottanu uutta postausta!
    Hyvää kesää! 😄

    Liked by 1 person

    1. Suomen säät on totisesti kyllä rajoittaneet näitä omia tekemisiä nyt kesällä, mutta ehkä ne tässä heinäkuun paikkeilla voisivat parantua (ainakin toivotaan). 🙂
      Suppailua en oo vielä ite päässyt kokeilemaan, odotan kyllä innolla sitä päivää milloin pääsen. Ja kiva juttu, että oot liittynyt lukijaksi ja seurailemaan blogiani! Hyvää kesää myös sulle! 😊

      Like

Leave a Reply

