FREESIMPI JA MUN TYYLINEN

Heissan heissan!

Mun päivä kului eilen suurimmalta osalta, että muokkailin blogini ulkoasua jonka muutokset monet varmaan ovat jo huomanneet, haha.  Eilen aamulla sain päähäni, että ois kiva tehdä tästä vähän enemmän mun näköinen ja tyylinen, ja jonkinlainen kevätmuutos olisi tarpeen. Joitain pieniä muutoksia vielä saattaa ilmetä, mutta toistaiseksi pidän nyt tästä.
Nyt täältä löytyy uutena tuo Categories -osio, josta pääsee muihin osioihin. Niistä varmaan jo ymmärtää, että blogini sisältö liittyy osoiden asioihin. Tarkoituksena siis olisi tehdä tänne aihepiirien ympärillä olevia postauksia, painottuen siis tyyliin, kokkaamiseen, kauneuteen ja sisustamiseen.

sdr

Joskus on vaikee tietää, mikä on oman tyylistä ja mitä haluaisi muuttaa. Mä mietin samoja kysymyksiä blogiani uudistaessani. Mulle oma tyyli tarkoittaa ehkä sitä, mistä itse pidän, toisin sanoen mikä näyttää kivalta ja mistä tulee hyvälle mielelle. Yritin saada niitä asioita esille blogia muokatessa! Mun (vaate)tyyli vaihtelee esimerkiksi mielentilan ja vuodenajan mukaan, mitkä ovatkin aika yleisiä syitä.
Jos teillä ilmenee jotain kysymyksiä tai vaikeuksia uudesta ulkoasusta, kommentoikaa alas, niin tiedän jos jotain kannattaisi muuttaa.

Mulle on tullut nyt muutamia uusia lukijoita, joka on tietenkin kiva asia. Onhan tätä paljon inspiroivampaa kirjoitella, kun tietää että joku edes näitä tarinoitani jaksaakaan lukea. Kiitos! ♥

Fun fact! Jos kuuntelet huomenna (25.4) iltapäivällä noin kello 15 jälkeen Yle Radio Suomea radiosta, saatat bongata mun ja kaverini tekemän radiohaastattelun! 

Ihanaa viikonalkua! ♥

 

Leave a Reply

