VOIMISTELUA, RUOKAA JA KOULUA

Heissan heissan!

Ajattelin tehdä tästä vain höpöttelypostauksen ja kerron vähän mitä mieleen juolahtaa.
Jaksot on nyt vaihtumassa koulussa, joten sen takia on ollut paljon kokeita. Kun olenkin tällainen kouluun panostaja niin kokeiden lukemiseen ja treeneihin olen käyttänyt suurimman osan ajastani. Oon ulkoillut myös vähemmän, sillä on ollut pitkiä päiviä, jonka takia en ole enää jaksanut lähteä ulos. Treenit ovat olleet pidemmät kuin yleensä, sillä esimerkiksi tulevana viikonloppuna meillä on kisat Turussa. Oon tai olemme tosi innoissani niistä! Oon myös tällä hetkellä vähän kipeänä, flunssassa ja yritän parannella itseäni tulevia kisoja varten.
Koulussa ollaan saatu purkkiin muutamia projekteja ei kyllä mitään sen suurempia, joten mullakin on välillä aikaa istua alas ja viettää omaa aikaa.

Mä en haluis kauheesti pahotella sitä, että mulla ei oo tullut postauksia nyt lähes kuukauteen, sillä teen blogiani ja postauksia vapaaehtoisesti kuten tiedätte, enkä itse jaksaisi lukea postauksia, joissa pahoitellaan että “anteeksi kun en ole tehnyt postauksia, mutta on ollut niin paljon kaikkea…”. Perus. Kuten kerroinkin, mun arki on aika kiireistä. Haluan panostaa postauksiin ja sen takia en viitsi tulla ns. kiireen keskellä kirjoittamaan mitään, johon loppujenlopuksi en ole tyytyväinen. Postauksia olen aloittanut esimerkiksi kuvia ottamalla ja suunittelemalla, mutta en ole saanut raapustettua niitä tänne blogini puolelle. Aina on ollut kuitenkin sellainen tunne, että pitäiskö mennä kirjoittamaan. Välillä mietin, että olisi kiva tehdä jonkin tyylistä videoo päivästäni kuten myday?

Kevät on saanut hyvinkin alkunsa ja tällä hetkellä täällä meilläpäin paistaa aurinko, ihanaa! Aurinko piristää ihan huomattavasti ainakin mua. Entäs teitä?

Mun kuukauteen on kuitenkin mahtunut muutakin, kuin pelkkää koulua ja voimistelua. En oo tainnut mainita, mutta mulla on nykyään käytössä uusi puhelimeni, Huawei Honor 7, jolla saan ihania kuvia. Itseasiassa viimepostauksen kuvia olin ottanut sillä. Muutamia kevätostoksia olen tehnyt, joten kiinnostaisiko teitä jonkinlainen ostospostaus, kuukauden suosikit tai muu sen tyyppinen? Lisäksi oon kuunnellut uutta musaa ja syönyt hyvää ruokaa, kylässäkin taisin käydä.

sdrAll-focus

2017-04-06 04.57.07 2.jpg
Bongasitko mut? 

Tässä oli vielä muutama kuva tästä kuukaudesta. Kertokaa mitä piditte höpöttelypostauksesta ja mitäs kaikkea te ootte tehneet tässä kevään tullen?

Kivaa loppuviikkoa! ♥

 

 

3 Replies to “VOIMISTELUA, RUOKAA JA KOULUA”

Leave a Reply

