HIIHTOLOMA STARTTASI

Heissan heissan!

Tänne blogin pariin tulin nyt vähän fiilistelemään mun hiihtoloman alkua, samalla voisin kertoa vähän tulevasta. Mulla nämä pari viikkoa on mennyt normaaliin tahtiin, ei mitään (ainakaan kauheen…) ihmeellistä ole ollut. Stressi painoi vähän päälle nyt loppuviikosta, sillä mulla oli kaksi koetta, onneksi eri päivinä. On tullut vähän sellanen tunne, että vaikka olen lukenut kokeisiin ahkerasti, silti ne on nyt menneet “huonommin”, miten mulla meni sillon syksyllä. Ei ne koenumerot nytkään oikeasti mitään huonoja ole, oon vaan vähän vaativa, haha. Mun treenit on nykyään neljä kertaa viikossa, mikä tarkoittaa myös oman ajan vähenemistä. Onneksi loma alkoi, eikä mitään koulujuttuja (ainakaan vielä) tarvitse huomioida.

Mun synttärit on huomenna! Täytän mahtavat 14 vuotta. Sukulaissynttärit oli viime viikonloppuna. Sain vanhemmiltani synttärilahjan pari päivää sitten, torstaina, jolloin pääsin kauneushoitolaan kasvohoitoon.
En ollut käynyt ikinä sitä ennen kasvohoidossa, joten olin aika innoissani. Ekaksi katsottiin ihon kunto, juteltiin siinä samalla mitä tuotteita käytän, onko mitään allergioita tai mitään muuta vastaavaa. Mulla ei ole onneksi mitään allergioita, joten ei tarvinnut varoa mitään tuotteita. Sitten puhdistettiin meikit ja laitettiin kasvovesi, jonka jälkeen tehtiin eräänlainen kristallikuorinta ja lisäksi vielä ihohuokosia avaava kasvonaamio. Olin hoitoon ihan tyytyväinen, vaikka se kosmetologi ei pitänyt mua siellä niin kauan kuin olisi pitänyt. Sen piti kuulemma kestää tunti ja vartti, mutta kestikin vain lähelle 50 minuuttia. Ostin kosmetologin neuvosta apteekista kasvoveden, josta olin kuullut kehuja esimerkiksi Demi-lehdestä. Ajattelin myöhemmin ostaa tämän koko tuotesarjan!
Jos teillä on kokemusta näistä tuotteista niin kommentoikaa ihmeessä alle, mitä pidätte ja mitä tuotteita käytätte. Voitte kertoo myös, jos teillä on suositella jotain muuta ihonhoitosarjaa?

Processed with VSCO with hb1 preset

Lähdetään maanantaina laivalle (27.2) Tukholmaan, jees! Menen sinne äidin, siskon ja ystävän kanssa. Ajattelin kuvata sieltä jonkinlaista matskua, en ole vielä päättänyt kuvaanko videoo vai kuvia tänne blogiin. Mennään siis kahden päivän reissulle ja yövytään laivassa, tietenkin. Oon suunnitellut ostavani jo muutaman jutun, jos niitä sieltä vain löytyy.

Pakko muuten mainita, että join tänään yhtä parhaista ruokakaupasta saatavaa smoothieta! Saattaa tulla noista kaupan smoothieista mieleen sellaiset ylisokeriset mehut, mutta tässä Naked-smoothiessa on vain hedelmien omaa sokeria. Aion kyllä jatkossakin ostaa ja maistaa eri makuja!

Processed with VSCO with hb1 preset

 

 

 

 

 

4 Replies to “HIIHTOLOMA STARTTASI”

Leave a Reply

