KOULUREPUN SISÄLTÖ 2017

Heissan heissan!

Mun mielestä koulureppu/laukku on aika iso osa koulunkäyntiä; istuva reppu, josta ei tule hartiat kipeäksi, on tärkeä jos on esimerkiksi pitkä koulumatka. Nyt tästä päästäänkin siihen, eli mitä on mun koulurepussani! Tästä postauksesta saatatte saada vinkkiä, jos olisitte hankkimassa uutta reppua tai ette ole varmoja, mitä kannattaa pitää koulussa mukana.

046

Oon käyttänyt jo kaksi vuotta Fjäll Raven Kånkenia koulureppuna (yllätys yllätys) ja ajaa ainakin mulla asian todella mainiosti. Vaikka tässä repussa onkin ohkaiset olkaimet, silti reppu tuntuu yllättävän kevyeltä selässä. Sinne myös mahtuu super hyvin tavaraa. Onhan Kånkenilla hintaa, mutta laadukas reppu kestää pidempään, eikä mene rikki herkästi. Reppu on tilattu netistä, en muista paikan nimeä.

091.JPG

Ihan kuten yleensäkin, mulla on koulussa mukana aina ne kirjat, joita tarvitsen minäkin päivänä. Säilytän muuten kaikkia kirjojani lokerikossa, koulussa. Merkitsen läksyt yleensä kalenteriini tai muistilapulle! Pidän mukana myös kaikille papereille olevaa kansiota.

koulutarvikkeet-1

PENAALI: Suomalainen kirjakauppa

DEMI KALENTERI: Prisma / S-Market / Demi.fi

VIHKO: Oma DIY

Mun must have -juttuja on kalenteri ja penaali. Lisäksi mulla on yleensä mukana vihko omille ajatuksille, kuten blogille, jonne voin kirjoitella päivän mittaan tulleita ideoita. Kalenteriin kirjoitan koepäivämäärät ja muut tulevat tapahtumat, lisäksi siellä on mun lukujärjestys.

007.JPG

Juomapullo, harja ja laturi on niitä, jotka tulevat muistaessani ne mukaan. Saan usein päänsäryn itselleni, jos en muista juoda tai syödä tietyin väliajoin, juomapullo on siis usein mukana. Avaimet ovat välttämättömät.

kuulokkeet.jpg

KUULOKKEET: Sony

Kuulokkeet on ihana laittaa korville, jos haluaa olla hetken omassa rauhassa. Meillä saa myös kuunnella musiikkia kuulokkeilla, jos tunnilla on selvät sävelet mitä on tekemässä. Mun kuulokkeet on siitä hyvät, että nuo korville laitettavat osat saa käännettyä; mahtuvat helpommin reppuun.

Luettelemani tavarat ovat niitä yleisimpiä tavaroita, mitä koulussa tarvitsen. Päivinä jolloin mulla on liikuntaa, siellä on myös vaihtovaatteita. Puhelinta pidän mukana aina missä liikunkaan, joten siitä en laittanut kuvaa.

Kertokaa mitä piditte postauksesta ja onko teillä jotain must have -tavaroita koulussa? Jos on jotain kysyttävää postaukseen liittyen, kirjoittakaa ihmeessä alas kommenttia. 🙂

Leave a Reply

