BUCKET LIST 2017

Mä mainitsin siinä Vuoden kohokohdat -postauksessa, että mulla ei oo sen ihmeempiä suunnitelmia tälle vuodelle. Tein nyt kuitenkin listan jutuista, mitä haluaisin suorittaa tänä vuonna. Kutsun tätä bucket list:iksi, vaikka sehän tarkoittaa ämpärilistaa. En ota tähän mukaan sitä perus rangaistusta (veden kaatoa päälle), sillä en halua mitään paineita mukaan. Mennäänpäs tsekkaamaan nää jutut!

☐  Osta järkkäri + kerää siihen rahaa

☐  Saa sivuspagaatti pohjaan kesään mennessä

☐  Joka viikko vähintään yksi postaus blogiin (maaliskuuhun saakka)

☐  Löydä uusi kaveri (jonka kanssa viettäisit vapaa-ajallakin aikaa)

☐  Saa rengas (voimisteluliike) molemminpuolin kesään mennessä

☐  Löydä uusi harrastus (ei pakolla liikunnallista)

☐  Piknik kavereiden kanssa kesällä

☐  Pidempi reissu kavereiden kanssa (esim. junalla)

☐  Mökille f/ Juulia

☐  Käy ainakin yhdessä huvipuistossa

☐  Matkusta ainakin kahteen maahan

☐  Käy jonkinlaisessa trampoliinipuistossa

Siinä tais olla kaikki asiat tälle vuodelle.

Järkkärin mä oon halunnut jo pitkään ja siihen mä haluan kerätä rahaa. Sivuspagaatti on ollut jo jonkin aikaa mun tavoitteena ja renkaan saaminen on yksi meidän joukkuen  yhteistavotteista. Mun pitää siis kotonakin venytellä, eikä vain treeneissä. Mä haluisin löytää jonkun kaverin vaikka mun koulusta, ois kiva tutustuu uusiin ihmisiin! En tietenkään hanki kaveria pakolla jos ei löydy. Toi uuden harrastuksen löytäminen on vähän vaakalaudalla, sillä mä varmaan oisin jo löytänyt sellaisen, jos tykkäisin siitä. En pysty aloittamaan mitään niinkään liikunnallista harrastusta, sillä mun voimisteluharkat tulee olemaan nykyään välillä neljä kertaa viikossa. Sitten olis kivoja tollaset kaverireissut jne. ja muuten kavereiden kanssa oleminen. Kyllä mä luulen että pääsen käymään ainakin kahdessa eri maassa, jos ei muualla niin ainakin Virossa, haha. Oon pitkään halunnut jonkin tyyliseen trampoliipuistoon, esimerkiksi Superparkkiin. En oo vielä sellaisessa käynyt, vaikka tykkäänkin ihan super paljon hyppiä trampalla.

Tässä oli avaus mun vuodesta ja näitä asioita pyrin toteuttamaan, en toki pakolla. Saatan vuoden lopulla tehdä sitten postauksen näistä asioista, mitä olen/en ole toteuttanut. Kertokaa mitä teijän bucket list:issä on, jos teillä on sellanen? Tää on myös hyvä idea tylsyyden poistamiseksi, eli tehdä tämä lista!

 

 

Leave a Reply

