MIKÄ IHMEEN UUPUMUS?

Tulin tänään koulusta tosi uupuneena ja väsyneenä kotiin, pelkkä pyöräily asfalttia pitkin tuntui jo maailman raskaimmalta asialta. Ajattelin siinä samalla, että onko mulla oikeesti niin huono kunto vai työntääkö tuuli mua taaksepäin. No totuus kuitenkin paljastui siten, kun äiti tuli kotiin töistä ja mitattiin mun kuume, sillä ei ollut yhtään normaali olo. Mulla oli noin 37,1 astetta kuumetta, eli ei mikään korkea kuume. En saanut kuitenkaan mennä voimistelutreeneihin tänään edes katsomaan harkkoja, että mun kuume ei nousisi. Tämä sama olotila on ollut mulla jo pari päivää.

Mulla on perjantaina (25.11) näytös mun joukkueen kanssa, milloin mun pitäs olla kunnossa, joten yritän täällä parannella itseäni. En tiiä vielä, meenkö huomenna kouluun, se riippuu enemmänkin siitä nouseeko mun kuume ja onko aamulla kuumetta. Vihaan kipeenä olemista! Syksy on just sellaista aikaa, että ollaan kipeinä. En ole kauheen useasti kipeänä, mutta välillä on tällaista. Onneksi tänään postista tuli Demi, niin voin lukea sitä, jos en keksi muuta.

Tänään koulussa oli ihan kiva päivä, meillä oli kotitaloutta, terveystietoa ja matikkaa. Terveystiedossa oli koe, joka meni itseasiassa hyvin. Tässä loppu jaksossa on taas enemmän kokeita, mulla on tulossa esim. historian- ja matikankoe. Postauksia saattaa tulla siis vaan yksi tai kaksi kertaa tällä- ja ensi viikolla.

Pitäkää te itsenne terveinä, mä alan nyt lukemaan lehteä ja katsomaan Youtubea! 🙂

Leave a Reply

