MIETTEITÄ & UUSI BLOGI

Ekat postaukset on selittelyitä täynnä, joten mäkin päätin nyt avata teille vähän, kuka mä olen ja miksi tein tämän blogin. Mennään suoraan asiaan!

Oon siis Julia, 13-vuotias ja harrastan joukkuevoimistelua kolme kertaa viikossa. Tykkään mm. valokuvauksesta, sisustamisesta ja kosmetiikasta. Vietän vapaa-aikaa edellä mainittujen asioiden + kavereiden, perheen ja harrastusten parissa.

Blogin kirjoittaminen on ollut kauan jo mun harrastus, eli mulla oli siis tätä ennen blogi (ja pari muutakin). En ollut kuitenkaan tyytyväinen sen sivuston (bloggerin) toimintoihin, joten siirryin tänne kirjoittamaan samaa blogia. Haittoja olivat esimerkiksi: en tykännyt siellä bannerista, miltä postaukset näyttivät ja oli vaikeaa laittaa mitään ns. osioita, kuten mulla on täällä contact, about…  Päätin kuitenkin säilyttää tuon “vanhan” blogini, jonne pääset TÄÄLTÄ.

Tämä oli lyhyt ja avaava sepostus mun arjen- ja blogin kulusta, jos lienee kysymyksiä, niitä voi kysellä alhaalla olevassa kommenttiboxissa. Kirjoitan siis satunnaisesti tänne postauksia, eli ei ole mitään tarkkoja päiviä, ainakaan vielä. Stay tuned!

Jos pääsit tänne asti: kommentoi minkälaiset postaukset ois sun mieleen?

Kuva: weheartit.com

Leave a Reply

